Tillbaka

tisdag idag å nu börjar jag känna mig normal igen 😂😂 brukar (nästan) alltid vara dålig i dagarna två efter kalas! Så jag har alltid sagt att helgen är en dag för lite… Nu kalasar ju inte jag ofta alls utan det händer någon enstaka gång, när jag va som mest sjuk så va det ju helt obefintligt! 

Iallafall så är det dax att börja baka till lillans kalas, så jag å Ossian (Lillan somnade) bakade cakepops igårkväll! Vi ska dekorera dom idag, för den satsen va ju bara prov 😂 som dom måste ätas upp!  

   Blev riktigt bra!! 

Satt å åt frukost nu på morgonen och Clara såg fundersam ut, frågade vad hon tänkte på och hon frågade vilken medicin det är som strår på armbandet jag har, Waran svarade jag och visade burken och hur tabletterna ser ut. Frågade varför hon undrade det, och hon svarade att det är bra att veta ifall jag skulle ramla å slå mig och behöva ambulans! Lilla älskade hjärtat, snart 5 å så ”vuxen” i tänket! Å nej jag tycker inte det är bra att hon tänker för mycket, vet själv att det är sjukt jobbigt att behöva tänka för ”fort” när man är liten! 

Men efter ett tag så ser jag att dom sitter å tittar i receptboken, å skriver i en annan bok, skriv träning helt enkelt!  

     
Men nu ska vi ut till stugan en snabbis å hämta lite grejer! 

#hemmapå33an

Lämna en kommentar